typisk tråkig söndag

Hey hey ! :) Vet ni? Min pojkvän kom till mig igår ! :))))) Så min gårdag och morgon har varit jätte nice :) men hann drog dock hem vid 13.50... eftersom han skulle hjälpa sin far .. Men sen så har jag inte gjort så mkt idag, jag och mamma tog en promenix till pappa och hämta mina stuff. Imorgon är det skola :/ Hmm... lite lagom otaggad faktisk.. ska bli kul attt träffa alla men jag är så extremt less på skolan right now :/// Men men, det är ju väldigt viktigt så jag kör på.

Nu ska jag ta och fortsättta att inte göra ett skit... skojj.. nä .


Det blev inte att åka till fian idag heller så de sög : ( (  Men de får vi ta ngn annan dag.

Hejsvejs ! 


Kommentarer

Do it!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Damn great

Trackback
RSS 2.0