Only you

Lovar du att vara ärlig? Jajamensan !
Du heter: Elin Marie Carlsson
Smeknamn: Inget..
Låt som när du är ledsen sörjer till? hah, har inte direkt speciell låt ;p
Beroende av: att va glad, och känna mig omtyckt (fast det är väl alla)
Vad tror folk om dig? jag har faktiskt ingen aning, hoppas att folk inte tror något som inte stämmer iaf.
Stämmer det? jag venne, hoppas de.. alltså om folk inte tror saker som inte stämmer :p
Vad säger du för att imponera på någon? Jag är bara mig själv,  jag försöker inte "imponera" på folk, de är bara överspelat och jag är hellre mig själv och gilllar du mig så gör du de annars inte. Take it or leav it liksom.
Hur imponerar man på dig? Man är sig själv :p hah. Nej men man försöker inte vara någon annna, som man tror att jag ska gilla.
Brukar du skratta för dig själv? Det händer väl. Eller kanske inte varje dag men det har hänt.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Precis nu :) <3
Var bor du? Norrtälje (Herräng)
Trivs du där? Nej, vill flytta IN till Norrtälje, det suger här ute.
Sprit, cider, vin eller öl? Cider, eller vitt vin.
Brukar du bli för full? Det har hänt, men ska försöka att inte hönda igen.
Är du alergisk mot något? Jao, äckliga fjortisar som tror att dom är balla om dom trippar runt och visar brösten.
Hur svarar du i mobilen: hallå, typ :p jätte otrevligt.
Antal timmar sömn inatt: venne. Lagom.
Brukar du komma i tid: Komma i tid till vad? Men jo oftast.
När mår du bra: När allt rullar, och man bara känner att livet leker. och när jag är med personer som betyder mer än jätte mycket.
När blev du fotad senast: Vet inte, för ett tag sen maybe :)
Hur känner du dig nu: Jag vet inte, typ bra.. Längtar efter Rasmus, men han kommer ju snart så jag mår prima !
Vanligaste färg på dina kläder: Har väldigt mycket olika, ingen speciell, men oftast tråkiga :p
Vad tycker du om fötter: inte så mysigt kanske
Vad saknar du: Sommaren, Mickis, Rasmus, Lommar tiden och mycket mer faktiskt.
Hade du en bra kväll igår: Den var pp och ner, som allt är just nu : p
Favorit dryck på morgonen: Juice eller mjöööölk
Rakar du benen: haha, japps
När brukar du oftast gå och lägga dig: Väldigt olika, ibland 20.00 och ibland långt efter det ;p
Är du blyg? Jag är tystlåten när jag är med folk som jag inte känner/känner mig trygg med.
Sysslar du med någon idrott: Nope.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej bara intresse vid första träffen :)
Har du spytt offentligt: Nja, offentligt och offentligt...
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Kissa (y) hah nej då :) men jag skulle nog försöka se hur killar är, och hur dom typ snackar om oss tjejer med sina kompisar :p
Är du nöjd med ditt liv: Ja, me det mesta. oftast.
Är du bortskämd: Nej, och jag är glad för det.
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Hmm... Jag vene :s
Vad längtar du till? Sommaren, solen, bad och allt där till
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja de har jag
Vad använder du för shampoo? Lite olika, men mest ngt shampoo som är lika som blond-shampoo fast med brunt hår ist
Hur gammal är du: 16
Tycker du om någon just nu: Yes, det gör jag !
Gröna eller röda äppeln: Gröna, ibland röööda :)
Gillar du golf: Hahha, nej eller bara minigolf (y) suger på annan golf (a)
Vilken tid gick du upp idag: 05.30

Har du sovit i din egna säng inatt: jajamensan
Har du strumpor på dig nu: Yes.
Är det okej att gråta: Det är mer än okej att gråta
När grät du senast: igår.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Ohhhh ! Grymt jäkla mycket !
Bär du glasögon eller linser: Nej inget av de
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej, jag tycker det är viktigt att ha kläder man trivs i. spelar roll om dom är dyra eller inte?
Har du piercing: Nej, hihiooo öronen? (y)
Vill du gifta dig: -
Vill du ha barn: -
Solar du ofta: Så ofta som möjligt på sommarn ja, och ibland solarium
Är du bra på att laga mat: Nej jag är riktigt dålig på de faktiskt. 
Är du flygrädd: NE! de är grymt nice :)
Hur vig är du: jag är inge vig alls :p
Är du musikalisk? Ingenstans haha
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten, eller det jag är sugen på ofc
Vilken är din favoritglass: hmm... jag vene, olika :)
Tror du på ett liv efter döden: -
Tycker du om sushi: Har ätit, äter aldrig igen.
Vad äter du helst när du ser på film: Godis, eller ngt gott. Behöver inte vara ngt sött ! GURKA :)
Har du tandläkarskräck: njaaa.. har fått lite pga en viss MADDE
Är du morgon- eller kvällsmänniska: olika ;o vissa perioder är jag morgon och vissa kvällsmänniska
Vilken ögonfärg har du: Greeen
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Jao.
Biter du på naglarna: Jaa, tyvär
Röker du: NEJ 
Hur ofta tränar/motionerar du: På idrotten, och sen så mycket jag kan dvs. aldrig
Senaste låt du hörde: Kesha, tik tok -,- är så less på den.


Kommentarer

Do it!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Damn great

Trackback
RSS 2.0