Äkta vänksap ska de va

Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmrf..... Har precis kommit in efter att ha varit ute och gått med min mamma, fick ett lite smått utbrott på kände att jag var tvungen att utrymma huset (?) Jao, jag är iaf glad nu, för jag ska till min vän Sofie :) Rasa kommer också va där, blir typ att hyra film? japp och bara hare gött som man alltid har me er :) Imorgon är jag ju redan inne i norrälje, eller i Finsta, så jag drar ner till parken och träffar Pella, Doris och Frida och fikar ! :) Alla har med sig varsitt fika och sen så delar vi, mysigt eller vad? Sen senare på eftermiddagen har jag lite planer me, då ska madeleine slinga mitt hår (y) blooooondare, hell yeah. Vi vet dock inte när och hur och var, men vi vet varför och det är ju en bra början , right? Jaja, nu ska jag ta mig ngt att äta, fast jag inte ens i hungrig? :( usch. hoh.




Kolla vad jag hittade : ) <3


Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha, hämskaste bilden men de är ändå fett mysigt, minnen lixom :) och vi måste göra dedär lite oftare, bara va och typ ta de lugnt och snacka^^<3

2010-05-04 @ 00:35:32
URL: http://ssofielundin.blogg.se/

Do it!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Damn great

Trackback
RSS 2.0