At dads place

Hejsan! Kom precis hem till min pappa, gjorde i ordning en smoothie nyss (y) Så den ska jag njuta av snart, vilket är grymt gott! Helgens planer ser lite dåliga ut, ikväll ska jag bara vara hemma... typ. om inte ngn vill hitta på ngt :) men jag kan inte säga att jag lider av att va hemma ikväll faktiskt. Imorgon blir det beach handboll? med brudarna i klassen, scarry. Söndag blir det work................

Är det ngt på tv ikväll btw? Annars suger det, för jag har inga filmer här -.-

Men sen så måste jag bara ge cred till solen som verkar ha bosatt sig i Sverige för en gångsskull! Jag älskar´t.

Nu ska jag trycka i mig smoothien och sen typ bara CHILLA på studdsmattan och bli BRUN !

BYE BYE dudes

Kommentarer

Do it!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Damn great

Trackback
RSS 2.0