Jag önskar att jag hade kämpat mer för dig, så länge du va här

Elin goes duktig.

Den här dagen har varit riktigt bra faktiskt, bästa på ett tag faktiskt. Men har inte haft så bra dagar på ett tag. Började ju med tandläkare, och jag hade INGA hål. Härligt. Sen drog jag till skolan, hittade Marie på station som jag inte träffat på år och dar (nästan) sen stötte vi på Sofie, som jag inte heller träffat på ett bra tag ;o Men träffen varade dock bara i några få sekunder.

Första lektionerna hade vi Lena, då vi fick en följduppgift på en som vi gjorde ibörjan av ettan. Satt med den ett tag och sen fick jag reda på att vi inte hade några lektioner efter lunch! Så jag drog ner på stan med Linda, sen tajmade jag in så jag hann med en buss så papi kom och hämta mig i Hallsta. Sen hem, running med Magda i en timma, hem "hoppa" studsmatta + situps och armhävningar och nu gör Magda en smooothie med annanas typ så ska väl njuta av den och sen hoppa in i duschen.... Sen blire plugga för hela slanten. Kom på att jag har prov i Samhälle imorgon..... ajaj.

Bye bye bye bye


Kommentarer

Do it!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Damn great

Trackback
RSS 2.0