Jag vet inte riktigt varför jag gör det här inlägget, men jag gör det, så läs det.

Elin har gjort en budget för dom kommande veckorna! Yey, måste ju ha liiite koll nu när man ska åka utomlands och sånt. Sommarkläder skulle ju inte heller sitta fel. Och vet ni? Jag kommer ha råd :) Plus att min mamma kommer bjussa på kläder också, just nu går allt bra ;) Mahahahhaa ..

Jag längtar först och främst till den 25 maj (y) LÖN

Sen till den sista maj, STUDIEBIDRAG

Sen till nästa lön och nästa studiebidrag xD

Och sist men inte minst RESAN TILL TUNISIEN

Om allt går som de ska nu så blir jag grymt glad :)

Ett minus är att jag antagligen inte kommer ha råd med några nya converse så det blir väl att köpa några andra skor.... vilket kommer vara svårt, eftersom jag är en aning kräsen när det gäller skor.. Men men de ska väl gå de me.


Kommentarer

Do it!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Damn great

Trackback
RSS 2.0