Stan tomorrow

Tja. Kom nyss hem från Norrtälje, slutade 13.55 idag och rullade runt med Madde till klockan 15.30 typ :) Käkade pizza, vilket inte var så jätte bra, men det var jätte gott (y) Just nu sitter jag och har ont i min lilltå, HAR FÅTT ETT JÄKLA SKAVSÅR :( Usch usch.. Ikväll ska jag faktiskt inte fastna framför datan, nej utan framför tv:n. haha ... Den här dagen har btw varit helt okej, idrott första timmen (y) orientering, känner att jag äger på att ta kontroller , men inte att hitta kontrollerna ;) Imorgon blir det att åka till Lidingö och färga håret och käka donken med mina kära kusiner! Medans faster handlar, orättvist? ;) hah nej inte alls.

Men nu är det dax för mig att kila, hoppas på att det är ngt skojj på tv ikväll och sen får ni ha de så bra!

See ya .

Kommentarer

Do it!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Damn great

Trackback
RSS 2.0