maj maj måne

Blää på allt just nu, blä på skolan, blä på träningsverk, blä på att vara mätt, blä på datan som laggar, blä på att jag inte har pluggat, blä på att inget blir som jag tänkt, blä på att jag inte har tränat idag, blä på att det finns människor som har mage att ljuga, blä på att du och jag är helt bort blåst, blä på att jag måste jobba dagen när vi slutar, blä på att jag är dum, blä på att jag inte sa som det va innnan de var försent och blä ännu mer på att livet suger.

Nej jag är inte deprimerad, bara lite mindre happy för tillfället (:

Känns som att allt skiter sig och jag orkar helt seriöst inte me det längre, det är nästan så jag sitter och skrattar nu så sjukt är allt! Tänk om allt skit snack, alla lögner och allt som bara är trams skulle försvinna, tänk om allt man kan bråka om skulle åka till månen. Alltså förstår ni hur bra det skulle va? visst, man kanske måste bråka för att bli bästa vänner t.ex. Men det skulle va så skönt om alla kunde vara glada på alla, om man kunde rulla runt på stan och det ända man ser är leenden och det ända man hör är folk som snackar och skrattar...

Nu är det inte så alla männniskor, fuck sverige, fuck jorden. Jag drar till Månen.



Kommentarer

Do it!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Damn great

Trackback
RSS 2.0